Jan Hus
IMO: 9125786
Vyrobena 1997 Guangzhou
V provozu od: 12.6.1997
Délka 172 m
Šířka 25,1 m
Ponor 10 m
Typ Bulk Carrier
Nosnost 26,045 t
Další jména: Ernst Oldendorff,
Ocean Traveller,
Birch 5
Prodej 18.12.1998
Univerzální loď pro přepravu suchého nákladu.
Čtyři jeřáby po 25 tunách.
Jan Žižka
IMO: 9125798
Vyrobena 1997 Guangzhou
V provozu od: 10.10.1997
Délka 172 m
Šířka 25,1 m
Ponor 10 m
Typ Bulk Carrier
Nosnost 26,045 t
Další jména: Clipper Melody,
Hanaro Melody
Prodej 18.12.1998
Sešrotována: 2017 Chittagong
Sesterská loď – Jan Hus.
Prokop Holý
IMO: 9138616
Vyrobena 1997 Guangzhou
V provozu od: 27.12.1997
Délka 172 m
Šířka 25,1 m
Ponor 10 m
Typ Bulk Carrier
Nosnost 26,045 t
Další jména: Clipper Mirage,
DS Mirage,
Amazon
Prodej 18.12.1998
Sesterská loď – Jan Hus a Jan Žižka
Jan Želivský
IMO: 9138628
Vyrobena 1998 Guangzhou
V provozu od: 1.4.1998
Délka 172 m
Šířka 25,1 m
Ponor 10 m
Typ Bulk Carrier
Nosnost 26,096 t
Další jména: Henry Oldendorff,
Birch 6,
Rich Honor,
Golden Ocean
Prodej 18.12.1998
Úplně poslední loď ,která byla převzata ČNP .
Byla vyřazena ve stejném roce, kdy byla uvedena do provozu.
Lodě říčně námořní
… lodě Dunajplavby
Bojnice
IMO: 6904088
Vyrobena 1965 Ganz Budapešť
V provozu od: 4.1.1966
Délka 81,5 m
Šířka 11,4 m
Ponor 3,1 m
Typ říčně -námořní ( General Cargo)
Nosnost 1,243 t
Vyřazena: 1993
Byla první říčně-námořní loď.
Po jejím vyřazení z provozu se plánovalo s vytvořením
lodního muzea. Tato snaha byla však marná a loď byla sešrotována 1993 v tehdejší Jugoslávii.
Lednice
IMO: 6904117
Vyrobena 1966 Ganz Budapešť
V provozu od: 26.12.1966
Délka 81,5 m
Šířka 11,4 m
Ponor 3,1 m
Typ General Cargo
Další jména: Diya,
Atlasco Pride,
Ocean Trade
Prodej 1989 Indie.
Potopena 9.10.1994 Srí Lanka.
Druhá říčně-námořní loď. Při jejím návratu z první plavby
byla v roce 1967 uvězněna na Velkých Hořkých jezerech
spolu s dalšími 12 loděmi z důvodu vypuknutí Izraelsko-indické války. Lodě z počátku stály každá samostatně, ale později utvořily několik soulodí z důvodu bezpečnosti a společného kontaktu posádek . Na lodi zůstal jen minimální počet posádky k zabezpečení údržby a dozoru. Soulodí tvořily – Lednice a dvě anglické lodě Melampus a Agapenor. Toto soulodí bylo nazváno LEDMELAGA a bylo vytvořeno ze tří začátečních písmen. V květnu 1975 bylo umožněno lodím odplout.
Loď Lednice byla odtažena ruským remorkérem do přístavu Rijeka, kde byla provedena oprava, kontrola a obnovena klasifikační třída. Loď byla prodána 1989 do Indie. Dne 9.10.1994 po útoku Tamilských povstalců se loď potopila.
Kremnica
IMO: 7735783
Vyrobena 1977 Rumunsko
V provozu od: 24.12.1977
Délka 88,7 m
Šířka 12,8 m
Ponor 5,3 m
Typ General Cargo
Nosnost 2,400 t
Další jména: New Lily,
Camelia,
Nimalawa
Prodej 19.4.1997
Sešrotována: 2008
Zvolen
IMO: 7618442
Vyrobena 1978 Rumunsko
Délka 88,7 m
Šířka 12,8 m
Ponor 5,3 m
Typ General Cargo
Další jména: Goodwill Forte,
Sofia III.
Prodej 1997
Sešrotována: 2012 Aliaga
Sesterská loď – Kremnica.
Bánská Bystrica
IMO: 7725972
Vyrobena 1978 Gdaňsk
V provozu od: 24.1.1979
Další jména: Oula,
Tiger
Prodej 2002
Sešrotována: 2010
Byla postavena za 3 měsíce za mimořádně tuhých zimních
podmínek. Původně se měla jmenovat Smolenice ,ale na nátlak námořníků z tohoto názvu sešlo. Námořníci jsou pověrčivý a brání se jakýmkoli věcem, které by souvisely s neštěstím.