Ostatní námořní lodě
… tyto lodě měly rovněž něco společného s ČNP
Slapy – pasažérská loď
IMO: 5136983
Vyrobena 25.2.1930 Belfast
Délka 159,5 m
Šířka 21,2 m
Typ osobní parník
Další jména: Marianna,
Highland Princess,
Slapy,
Guang Hua
Sešrotována: 1992 Čína
Tato loď plula 20.7.1960 – 30.11.1960 pod naší vlajkou pro Čínu jen jednou.
Loď byla převzata v rumunské Constantě a předána v Hongkongu.
Čína potřebovala pasažérské lodě pro přepravu svých občanů z Indonésie.
JPC Koruna
IMO: 9036973
(neúplný trup – Hull No. 853)
V rumunských loděnicích rozestavěná tanková loď typu „AFRAMAX“, získaná do vlastnictví společností Československá námořní plavba. Financována v rámci deblokace státních pohledávek ČR a SR v Rumunsku.
JPC Lira
IMO:8513649
(neúplný trup – Hull No. 484)
V rumunských loděnicích rozestavěná tanková loď typu „AFRAMAX“, získaná do vlastnictví společností Československá námořní plavba. Financována v rámci deblokace státních pohledávek ČR a SR v Rumunsku.
m/s Morava
m/s Morava nikdy nebyla lodí postavenou ve vlastnictví společnosti Česká námořní plavba. Byla stavěna v rumunské loděnici Constantza. Z důvodu potíží, které se objevily v roce 1996 loděnice nedokončenou loď prodala německému rejdaři E.Oldendorf.